Dermalogica

( množství produktů: 54 )

Původ

Dermalogica® je americká značka založená v Los Angeles v roce 1986 Jane a Raymondem Wurwandovými.

Produkty

Značka nabízí profesionální kosmetiku pro péči o pleť, která reaguje na její různé kožní problémy.

Zajímavost

V roce 2011 zahájila společnost Dermalogica® program FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship), který podporuje ženy po celém světě při zahájení nebo rozvoji podnikání.

Posláním značky je zlepšit zdraví pokožky. Tvůrci se zaměřují na profesionální, nadčasový a holistický přístup k péči. Zaměřují se na vývoj a vzdělávání nejmodernějších technik ošetření a produktů.

- Oceněné - pokročilé vzorce jsou založeny na vědecky ověřených účinných látkách. Jsou rozděleny do následujících systémů:
- Daily Skin Health - komplexní program péče přizpůsobený individuálním potřebám pokožky.
- AGE Smart® - určený pro stárnoucí pleť.
- UltraCalming™ - okamžitá a dlouhodobá úleva pro citlivou a přecitlivělou pokožku.
- Active Clearing - účinný boj proti akné u dospělých a se známkami stárnutí pokožky.
- PowerBright TRx™ - zesvětlení pokožky a snížení nerovnoměrného zabarvení.
- Clear Start™ - odborný přístup k problémům s mladistvou pokožkou.
- Body Collection - relaxační, domácí péče jako v salonu SPA.
- Daylight Defence - zdravá pokožka díky ochraně před sluncem.

Od roku 1999 Nadace Dermalogica® prosazuje finanční nezávislost žen a podporuje místní organizace, které pomáhají ženám a dětem v obtížné finanční situaci. Nadace je financována z výnosů z prodeje produktů Dermalogica®.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Souhlasím
pixel