Dermalogica

( množství produktů: 44 )

Původ

Dermalogica® je americká značka založená v Los Angeles v roce 1986 Jane a Raymondem Wurwandovými.

Produkty

Značka nabízí profesionální kosmetiku pro péči o pleť, která reaguje na její různé kožní problémy.

Zajímavost

V roce 2011 zahájila společnost Dermalogica® program FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship), který podporuje ženy po celém světě při zahájení nebo rozvoji podnikání.

Posláním značky je zlepšit zdraví pokožky. Tvůrci se zaměřují na profesionální, nadčasový a holistický přístup k péči. Zaměřují se na vývoj a vzdělávání nejmodernějších technik ošetření a produktů.

- Oceněné - pokročilé vzorce jsou založeny na vědecky ověřených účinných látkách. Jsou rozděleny do následujících systémů:
- Daily Skin Health - komplexní program péče přizpůsobený individuálním potřebám pokožky.
- AGE Smart® - určený pro stárnoucí pleť.
- UltraCalming™ - okamžitá a dlouhodobá úleva pro citlivou a přecitlivělou pokožku.
- Active Clearing - účinný boj proti akné u dospělých a se známkami stárnutí pokožky.
- PowerBright TRx™ - zesvětlení pokožky a snížení nerovnoměrného zabarvení.
- Clear Start™ - odborný přístup k problémům s mladistvou pokožkou.
- Body Collection - relaxační, domácí péče jako v salonu SPA.
- Daylight Defence - zdravá pokožka díky ochraně před sluncem.

Od roku 1999 Nadace Dermalogica® prosazuje finanční nezávislost žen a podporuje místní organizace, které pomáhají ženám a dětem v obtížné finanční situaci. Nadace je financována z výnosů z prodeje produktů Dermalogica®.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory Cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Souhlasím
pixel