Často kladené otázky
Produktové poradenství:
1. Jak skladovat kosmetiku?
Doporučujeme skladovat všechny naše výrobky na chladném a suchém místě, kam nedopadá přímé sluneční záření. Výjimkou je sérum s vitamínem C, E nebo s kyselinou ferulovou značky Timeless, které by mělo být uloženy v lednici.
2. Může být vitamín C používán v létě?
Vitamín C hraje klíčovou roli zejména za slunečného počasí, protože má foto-ochranné vlastnosti proti UVA a UVB paprskům. UVA záření má za následek zejména fotostárnutí pokožky, tzn. vede ke změně zabarvení a vráskám, zatímco UVB záření má za následek spálení kůže a může stimulovat vznik rakoviny kůže. Kyselina askorbová není typickou opalovací složkou, ale v kombinaci s SPF faktorem zvyšuje ochranný účinek přípravku.
3. Kde na obalu najdu datum expirace přípravku?
Kosmetika s trvanlivostí kratší než 30 měsíců: datum spotřeby je uvedeno slovy „spotřebujte do“.
Kosmetika s trvanlivostí nad 30 měsíců: datum spotřeby uvádí symbol otevřeného kelímku, na kterém je napsáno např. 3M nebo 12M – to znamená, že kosmetický výrobek je nezávadný po dobu 3 nebo 12 měsíců od otevření.
Kosmetika s trvanlivostí nad 30 měsíců: datum spotřeby uvádí symbol otevřeného kelímku, na kterém je napsáno např. 3M nebo 12M – to znamená, že kosmetický výrobek je nezávadný po dobu 3 nebo 12 měsíců od otevření.
4. Můžete mi poslat vzorky vašich produktů?
Bohužel, vzorky nezasíláme. Můžete ale vyhledat radu kosmetologa, který Vám pomůže s výběrem vhodných produktů pro Vaši pokožku. Více na objednavky@cosibella.cz.
5. Jak správně provést test snášenlivosti?
Malé množství přípravku aplikujte podle návodu k použití, na čistou pokožku horní části předloktí. Pokožka musí být suchá. Po 24 hodinách opláchněte testovanou oblast pokožky. Pokud se objeví zarudnutí, pálení, svědění, puchýře nebo podráždění, přípravek nepoužívejte.
Realizace objednávky:
6. Kdy bude produkt x k dispozici?
Víme, že není nic horšího než čekání! Doporučujeme se proto přihlásit k odběru oznámení o dostupnosti produktu. Budeme vás informovat e-mailem, jakmile k nám produkt, o který máte zájem, dorazí.
7. Jak upravit objednávku?
Objednávku můžete upravit sami přihlášením do svého zákaznického účtu nebo nás můžete kontaktovat telefonicky +420 597 010 522 nebo prostřednictvím e-mailu objednavky@cosibella.cz.
Objednávku můžete upravovat pouze do doby, než bude zkompletována.
Objednávku můžete upravovat pouze do doby, než bude zkompletována.
8. Jak vrátit zboží?
Vrácené zboží nesmí nést známky používání – každá položka musí být kompletní, v původním nepoškozeném obalu. Pokud tato podmínka není splněna, produkt nemůžeme přijmout zpět.
Pokud chcete vrátit zboží:
Pokud chcete vrátit zboží:
- Zakoupené zboží zašlete v nepoškozeném stavu v původním obalu s veškerým obsahem.
- K zásilce přiložte písemné prohlášení, ve kterém uvedete číslo objednávky, produkt, který si přejete vrátit a číslo účtu, na který bude platba vrácena. Formulář najdete na našich webových stránkách v záložce „Nápověda“.
- Do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší zásilky zkontrolujeme stav dodaného produktu (zboží musí být bez známek používání, nepoškozené v originálním balení s veškerým obsahem).
- Pokud vrácení zboží bude uznáno, zašleme Vám informace na Vaši e-mailovou adresu. Platba bude vrácena na přiložené číslo účtu do 7 dnů.
9. Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
Zpracování objednávky závisí na zvoleném způsobu doručení a platby. Podrobnosti najdete zde.
10. Mohu změnit dodací adresu?
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: objednavky@cosibella.cz.
11. Jak dlouho budu čekat na doručení?
Česká pošta - balík na poštu | 2 pracovní dny |
Česká pošta - balík do ruky | 2 pracovní dny |
Kurýr PPL | 2 pracovní dny |
Kurýr GLS | 2 pracovní dny |
Zásilkovna | 2 pracovní dny |
12. Kolik zaplatím za zásilku?
Celkové náklady na doručení objednávky budou zobrazeny po přidání zboží do košíku, výběru způsobu doručení a způsobu platby – v přehledu objednávky uvidíte přesnou částku k úhradě. V závislosti na zvoleném způsobu platby (platba předem nebo dobírka) a způsobu doručení, náklady na dopravu najdete zde.
13. Co jsou to věrnostní body?
Pravidla našeho věrnostního programu najdete zde. Pokud máte jakékoli dotazy, jsme Vám k dispozici.
14. Jak mohu získat fakturu s DPH?
Faktura s DPH je automaticky odesílána pro každou objednávku, na Vaši e-mailovou adresu.
15. Zadal jsem chybnou objednávku. Jak ji můžu zrušit?
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: objednavky@cosibella.cz
16. Mám problém s objednaným produktem. Co teď? Mohu vrátit zakoupené zboží?
Ano, v souladu s platnými právními předpisy můžete produkt zakoupený v internetovém obchodě vrátit bez udání důvodů do 14 dnů ode dne přijetí zásilky. Zboží však musí být vráceno neponičené, bez známek používání, v původním, nepoškozeném obalu s veškerým obsahem.
17. Provozujete i velkoobchod?
O jaké značky máte zájem? Sdělte nám prosím, jaké domény budete používat k prodeji produktů, o které máte zájem. Veškeré dotazy zasílejte, prosím, na e-mailovou adresu anna@cosibella.cz.
18. Je možné odeslat objednávku do zahraničí?
Objednávky odesíláme v rámci ČR a na Slovensko. Ostatní mezinárodní zásilky zasíláme pouze z polské pobočky obchodu. V případě zájmu vytvořte, prosím, objednávku na stránce: cosibella.pl, nebo nás kontaktujte emailem na anna@cosibella.cz. Cena dopravy závisí na hmotnosti balení. Více informací zde.
19. Jak nakupovat produkty za věrnostní body?
Přihlaste se do obchodu, přejděte na stránku produktu dostupného za body a klikněte na tlačítko „Koupit za body“. Můžete zakoupit i jiné produkty přidáním zboží do košíku a vytvořením objednávky. Postupujte podle pokynů na stránce. Tlačítko „Koupit za body“ je dostupné pouze pro zboží, na které máte dostatek bodů k nákupu.
20. Ztracený balík – co mám dělat?
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: objednavky@cosibella.cz
21. Balík jsem si nevyzvedl/a včas – co mám dělat?
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: objednavky@cosibella.cz
22. Zboží dorazilo poškozené – co mám dělat?
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: objednavky@cosibella.cz
Úhrada objednávky:
23. Jak zaplatím za objednávku?
Podle hodnoty objednávky, zvoleného způsobu doručení a vlastních preferencí si můžete vybrat jednu z následujících možností: převod na bankovní účet, dobírka nebo online platba. Více informaci najdete zde
24. Kde najdu údaje o bankovním účtu pro bankovní převod?
Veškeré informace o platbě za objednávku najdete zde.