Ekologie

Každý den vynakládáme snahu, abychom zvládli postavit zeď, která bude chránit životní prostředí před znečištěním.
Dobře víme, kolik toho příroda pro nás dělá, zároveň si ale uvědomujeme, že činnost člověka má na životní prostředí velký dopad. Ekologie a vyvážený rozvoj je jediný způsob, jak jí poděkovat.


Online prodej a následné zaslání zboží je jedna z nejčastějších metod nakupování. Internetové obchody posílají
každý den miliony zásilek. Každá z nich zahrnuje jeden obal, ochrannou výplň a lepicí pásku. Stačí si pouze
představit, kolik obalového materiálu se denně spotřebuje, aby byly zásilky doručeny do rukou klientů. Výsledkem
je fakt, že i když je náš oblíbený způsob nakupování pohodlný a snadný, vytváří neskutečné množství odpadu.
My v Cosibella jsme se rozhodli, že už dále nechceme naším prodejem přispívat k neustále vzrůstajícímu
znečištění naší planety. Uvědomujeme si, že klasický způsob balení zásilek je pro životní prostředí škodlivý.
Proto jsme zavedli řadu ekologických opatření, aby naše balíčky byly co nejvíce recyklovatelné.
Základem každé zásilky je krabice. Obaly, ve kterých posíláme Vámi objednané zboží, jsou vždy přizpůsobeny
velikosti zakoupených produktů. Díky tomu snižujeme množství zbytečného výplňového materiálu, kterým chráníme
Vaše objednávky.






K balení Vašich objednávek nepoužíváme plastový, ani jiný umělý materiál. V zásilkách nenajdete bublinkovou
fólii ani oblíbené vzduchové polštářky. Místo toho používáme ekologickou a biologicky rozložitelnou výplň
rostlinného původu. Skropak, který chrání Vaše objednávky, je plně kompostovatelný, takže ho můžete bez obav
vyhodit do kontejneru na bioodpad nebo ho jednoduše rozpustit ve vodě.
Klasickou lepicí pásku jsme nahradili páskou z šedého papíru a kaučukového lepidla, kterou můžete spolu s
krabicí vyhodit do kontejneru na papír. Kaučukové lepidlo je přírodního původu a není toxické, díky čemuž je
vhodné k recyklaci.
Internetové obchody často k objednávkám přibalují nejrůznější marketingové informace: reklamy, upozornění na
slevové akce a jiné letáčky lákající k dalšímu nákupu. Ve výsledku to ale znamená další ohromné množství
vytvořeného odpadu denně. Z tohoto důvodu přidáváme ke každé objednávce pouze kartičku s poděkováním vytištěnou
na recyklovaném papíru. Na kartičce najdete také krátkou informaci ohledně našich dalších ekologických aktivit.


Co to konkrétně znamená? Balíme bez plastů a s použitím recyklovatelných a kompostovatelných materiálů, používáme zelenou energii, podporujeme odpovědné dodavatele, se zákazníky i s naším týmem jednáme férově.
Vaší důvěry si vážíme. Děkujeme, že nakupujete udržitelně!

Nemusíme brzy vstávat a pro dojezd do práce nevyužíváme škodlivá paliva, která jsou z velké části zodpovědná za skleníkový efekt. Používáme ekologická pera a tužky z recyklovaných materiálů. V kanceláři také organizujeme sběr elektroodpadu a plastových víček. Věříme totiž, že recyklace dává odpadu nový život!



Zakladatelé nadace vysadili první les z vlastních finančních prostředků, aby se naučili, jak nejlépe přírodu podpořit.

Každá objednávka v našem e-shopu se rovná jedné plastové lahvi sebrané na pláži a předané k recyklaci.



Aktivně pracujeme na tom, aby byl náš dopad na životní prostředí co nejmenší.
Uvědomujeme si, jak důležité je pečovat o životní prostředí, a proto podporujeme značky, které se rozhodnou pro
ekologickou změnu. Někdy jsou to obrovské kroky, které zcela mění způsob fungování společnosti, a někdy jsou to
malé změny, které udávají nový směr. Bez ohledu na to, jak velká tato předsevzetí jsou, věříme, že jsou k
lepšímu. Značku SkinTra jsme vytvořili od nuly a udělali vše pro to, aby naše produkty byly nejen účinné, ale
také ekologické. Značky, u kterých vidíte symbol zeleného listu, jsou šetrné k životnímu prostředí, i když
jejich kroky mohou být různé.
Jaké faktory jsou pro nás důležité?
Chtěli jsme odlišit značky, kterým záleží na životním prostředí v mnoha ohledech. Neexistuje jediná správná
„metoda“ ochrany přírody, proto naše kritéria nevycházejí z pevného rámce. Symbol zeleného listu označuje jak
přípravky šetrné k životnímu prostředí, tedy takové, jejichž výroba nejméně zatěžuje životní prostředí, tak i
produkty, jejichž obaly pocházejí z recyklace nebo jsou k recyklaci vhodné a produkty bez zbytečných obalů.
Mnohé z oceněných značek podporují nadace, které se snaží zlepšovat kvalitu životního prostředí a vedou kampaně
zaměřené na snižování plýtvání surovinami. Dalším faktorem pro získání symbolu zeleného listu je složení
produktů. Chceme propagovat přírodní složky, které mají blahodárný vliv na naši pleť v její každodenní péči. Při
nákupu kosmetiky hledejte označení zeleného listu a vybírejte produkty vědomě – právě díky Vám a Vaší volbě se
stále více značek rozhoduje vyrábět kosmetiku bez dopadu na životní prostředí.

A co ekologie? To byl zásadní bod projektu SkinTra. Chtěli jsme ekologickou značku a máme ji! Hnědé skleněné lahvičky chrání obsah před UV zářením a jsou zároveň recyklovatelné. Prázdný obal stačí vyhodit do zeleného kontejneru na sklo – díky tomu se brzy vrátí do oběhu.
Díky tomu nevyrábíme nové zbytečné obaly, což je klíčové pro minimalizaci spotřeby přírodních zdrojů. Každý vyrobený produkt značky SkinTra se rovná 0,5 m² lesa zasazeného ve spolupráci s polskou nadací Las Na Zawsze. Nezáleží na tom, zda jste si produkt koupili, byl Vám zaslán v rámci reklamní kampaně nebo jste jej vyhráli v soutěži. Nákupem produktů SkinTra sázíte lesy s námi – díky Vám jsme zasadili již 2,5 hektaru!

Podporujeme iniciativu Ocean Waste Plastic, která kompenzuje plasty uvedené do oběhu čištěním moří a oceánů. Každá lahvička je plast vylovený z řek, moří a oceánů. HairTry spolupracuje s projektem ReSea, který zlepšuje stav vod a podporuje místní komunitu. Plast je recyklován - může být tedy znovu použit při výrobě dalších obalů.
Podporujeme také nadaci SeedBalls Kenya, každý výrobek poskytuje 20 kuliček s několika druhy semínek na zalesňování Keni a zemí východní Afriky. Spoluprací s organizací SeedBalls Kenya podporujeme region v boji proti odlesňování





Neutralizovali jsme 3 823 tun oxidu uhličitého
A jaký bude náš další cíl?