Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Před vyzvednutím zásilky vždy zkontrolujte, zda nedošlo k poškození při přepravě. Pokud obal vykazuje viditelné vnější poškození, doporučujeme Vám odmítnout dodávku balíčku a pak nás kontaktovat telefonicky: +420597010522.

Po zaplacení dobírkou a potvrzení přijetí zásilky je možné balíček otevřít za přítomnosti kurýra - v případě neshody je připravována zpráva o rozporu, která je základem pro následnou reklamaci.

V případě, že zakoupený produkt má výrobní vady nebo zboží neodpovídá popisu, postupujte podle níže uvedeného postupu pro reklamaci:

  • kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle: +420597010522 nebo e-mailu: objednavky@cosibella.cz
  • zašlete nám následující informace: název produktu, který chcete reklamovat, podrobný důvod reklamace a doložte fotografie (případně video), na kterých bude poškození výrobku znatelné
  • jestliže se jedná o reklamaci produktu s ohledem na fakt, který je možno doložit fotografií (nejednotná / zvláštní konzistence produktu, poškozený / vylitý produkt vlivem doručení nebo krátká doba expirace, o níž jsme na našich stránkách předem neinformovali), produkt nemusíte zasílat zpět do našeho obchodu
  • v opačném případě zašlete produkt na adresu Olza Logistic - Cosibella, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín, Czechy spolu s písemným prohlášením, ve kterém popíšete podrobné důvody reklamace, formu náhrady, zpáteční adresu a číslo účtu, na které bude vrácena částka za zboží (v závislosti na rozhodnutí obchodu)

Postup reklamace:

  • nejpozději do 14 dnů od obdržení balíčku Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky o výsledku reklamačního řízení
  • pokud bude reklamace schválena, do 7 pracovních dnů ode dne přijetí rozhodnutí Vám zašleme částku za náklady vzniklé opravou reklamovaného produktu, zašleme Vám nový produkt na naše náklady případně Vám vrátíme částku za reklamované zboží zpět na Váš účet
  • pokud bude reklamace považována za neopodstatněnou, zašleme Vám podrobné odůvodnění rozhodnutí a do 14 pracovních dnů zašleme reklamovaný produkt na naše náklady zpět na Vaši adresu
  • v případě platby kartou bude částka vrácena zpět na kartu, případně převodem na Váš účet

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem: objednavky@cosibella.cz nebo telefonicky: +420597010522. Děkujeme!

 

Vrácení zboží

Jako spotřebitel můžete od uzavřené smlouvy kdykoli odstoupit, bez udání důvodu, až do uplynutí 14 dnů ode dne převzetí zboží. Vrácený produkt nemůže nést stopy použití - každý prvek musí být kompletní a továrně zabalený, zboží dodané v původním obalu, v nezměněném stavu. Pokud tato podmínka není splněna, produkt nebude přijat.

Pokud chcete vrátit zboží:

  • Zakoupený produkt odešlete v nepoškozeném stavu a v původním obalu s veškerým obsahem.
  • K zásilce přiložte písemné prohlášení, ve kterém uvedete přání vrátit produkt a číslo účtu, na který Vám budou vrácené peníze.
  • Do 3 pracovních dnů od obdržení vaší zásilky zkontrolujeme stav dodaného produktu (zda má nějaké stopy použití, zda byl poškozen, nebo zničen, zda je v originálním balení s veškerým obsahem).
  • Pokud si nevšimneme žádných kontraindikací, zašleme informace o Vašem úspěšném vrácení produktu na Vaši e-mailovou adresu. Prostředky budou vráceny na přiložené číslo účtu do 7 dnů. Při platbě kreditní kartou bude platba vrácena na kartu.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud bude vrácení produktu odmítnuto (z důvodu poškození produktu, nebo známek užívání), budeme vás informovat e-mailem, že jsme nepřijali vrácení produktu. Do 7 pracovních dnů zašleme produkt na uvedenou zpáteční adresu, na naše náklady.

pixel