Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

 

Před vyzvednutím zásilky vždy zkontrolujte, zda nedošlo k poškození při přepravě. Pokud obal vykazuje viditelné vnější poškození, doporučujeme Vám odmítnout dodávku balíčku a pak nás kontaktovat telefonicky: +420597010522.

Po zaplacení dobírkou a potvrzení přijetí zásilky je možné balíček otevřít za přítomnosti kurýra - v případě neshody je připravována zpráva o rozporu, která je základem pro následnou reklamaci.

V případě, že zakoupený produkt má výrobní vady, nebo neodpovídá popisu, postupujte podle níže uvedeného postupu pro reklamaci:

  • Pošlete nám produkt, který chcete reklamovat, spolu s písemným prohlášením, ve kterém popíšete podrobné důvody reklamace, formu náhrady, zpáteční adresu a číslo účtu, na který bude vrácena částka (v závislosti na rozhodnutí obchodu).
  • Do 14 dnů od obdržení balíčku Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky o výsledku reklamačního řízení.
  • Pokud bude reklamace schválena, do 7 pracovních dnů ode dne přijetí rozhodnutí Vám nahradíme náklady vzniklé: opravou reklamovaného produktu, odesláním nového produktu nebo vrácením peněz.
  • Pokud bude reklamace považována za neopodstatněnou, poskytneme Vám podrobné zdůvodnění rozhodnutí a do 14 pracovních dnů zašleme reklamovaný produkt na naše náklady. V případě platby kartou bude vrácení peněz provedeno na kartu.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

V případě pochybností nás prosím kontaktujte e-mailem: info@cosibella.cz nebo telefonicky: +420597010522. Poskytneme vám tipy, jak rychle a snadno vyřídit reklamaci.

 

Vrácení zboží

Jako spotřebitel můžete od uzavřené smlouvy kdykoli odstoupit, bez udání důvodu, až do uplynutí 14 dnů ode dne převzetí zboží. Vrácený produkt nemůže nést stopy použití - každý prvek musí být kompletní a továrně zabalený, zboží dodané v původním obalu, v nezměněném stavu. Pokud tato podmínka není splněna, produkt nebude přijat.

 

Pokud chcete vrátit zboží:

  • Zakoupený produkt odešlete v nepoškozeném stavu a v původním obalu s veškerým obsahem.
  • K zásilce přiložte písemné prohlášení, ve kterém uvedete přání vrátit produkt a číslo účtu, na který Vám budou vrácené peníze.
  • Do 3 pracovních dnů od obdržení vaší zásilky zkontrolujeme stav dodaného produktu (zda má nějaké stopy použití, zda byl poškozen, nebo zničen, zda je v originálním balení s veškerým obsahem).
  • Pokud si nevšimneme žádných kontraindikací, zašleme informace o Vašem úspěšném vrácení produktu na Vaši e-mailovou adresu. Prostředky budou vráceny na přiložené číslo účtu do 7 dnů. Při platbě kreditní kartou bude platba vrácena na kartu.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud bude vrácení produktu odmítnuto (z důvodu poškození produktu, nebo známek užívání), budeme vás informovat e-mailem, že jsme nepřijali vrácení produktu. Do 7 pracovních dnů zašleme produkt na uvedenou zpáteční adresu, na naše náklady.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel