Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Před vyzvednutím zásilky vždy zkontrolujte, zda nedošlo k poškození při přepravě Pokud obal vykazuje viditelné vnější poškození, doporučujeme Vám odmítnout dodávku balíčku a pak nás kontaktovat telefonicky +420597010522.

Po potvrzení přijetí zásilky a zaplacení případné dobírky je možné balíček otevřít za přítomnosti kurýra - v případě neshody je připravována zpráva o rozporu, která je základem pro následnou reklamaci.

V případě, že zakoupený produkt  má vady nebo zboží neodpovídá popisu, doporučujeme postupovat podle níže uvedeného postupu pro reklamaci:

  • Kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle+420597010522 nebo e-mailu: objednavky@cosibella.cz
  • V případě reklamace e-mailem nám zašlete následující informace: název produktu, který chcete reklamovat, podrobný důvod reklamace a uveďte požadovaný způsob vyřízení reklamace. K tomu můžete využít reklamační formulář uvedený níže. Doporučuje také doložit fotografie (případně video), na kterých bude vada nebo poškození výrobku znatelné.
  • Jestliže se jedná o reklamaci produktu s ohledem na vadu, kterou je možno doložit fotografií (např. nejednotná / zvláštní konzistence produktu, poškozený / vylitý produkt vlivem doručení nebo krátká doba expirace, o níž jsme na našich stránkách předem neinformovali), obvykle není nutné zasílat zpět do našeho obchodu. Zda je možné reklamaci vyřídit bez vracení zboží Vám potvrdíme při uplatnění reklamace.
  • V ostatních případech zašlete produkt na adresu Olza Logistic - Cosibella, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín spolu s písemným prohlášením, ve kterém popíšete podrobné důvody reklamace, požadovaný způsob vyřízení reklamace, zpáteční adresu a číslo účtu, na které může být vrácena částka za zboží (v závislosti způsobu vyřízení reklamace). K tomu můžete využít reklamační formulář uvedený níže.

Vyřízení reklamace:

  • obvykle do 14 dnů (nejpozději do 30 dnů) od obdržení balíčku Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky o výsledku reklamačního řízení
  • pokud bude reklamace schválena, zašleme Vám nový produkt na naše náklady nebo vrátíme částku za reklamované zboží zpět na Váš účet, případně Vám vrátíme částku odpovídající poskytnuté slevě z kupní ceny nebo částku za Vámi vynaložené náklady vzniklé opravou reklamovaného produktu
  • pokud bude reklamace považována za neopodstatněnou, zašleme Vám podrobné odůvodnění rozhodnutí a následně zašleme reklamovaný produkt na naše náklady zpět na Vaši adresu
  • v případě platby kartou bude částka vrácena zpět na kartu, případně převodem na Váš účet
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Uplatnit reklamaci

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem:objednavky@cosibella.cz nebo telefonicky: +420597010522. Děkujeme!

 

Vrácení zboží

Jako spotřebitel můžete od uzavřené smlouvy kdykoli odstoupit, bez udání důvodu, až do uplynutí 14 dnů ode dne převzetí zboží. Vrácený produkt by neměl nést stopy použití, měl by být kompletní a továrně zabalený v původním obalu, v nezměněném stavu.

Pokud chcete vrátit zboží:

  • Zakoupený produkt odešlete v původním stavu a v původním obalu s veškerým obsahem na adresu Olza Logistic - Cosibella, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín..
  • K zásilce přiložte písemné prohlášení, ve kterém uvedete přání vrátit produkt a číslo účtu, na který Vám budou vrácené peníze. K tomu můžete využít i formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený níže. .
  • Do 3 pracovních dnů od obdržení vaší zásilky zkontrolujeme stav dodaného produktu (zejména zda nemá nějaké stopy nadměrného použití, zda byl poškozen, nebo zničen, zda je v originálním balení s veškerým obsahem).
  • V případě přijetí vrácení produktu Vám zašleme informace o Vašem úspěšném vrácení produktu na Vaši e-mailovou adresu.
  • Prostředky budou vráceny na přiložené číslo účtu do 7 dnů. Při platbě kreditní kartou bude platba vrácena na kartu. Pokud dojde ke snížení hodnoty vraceného zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než jak je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností, bude vracená částka ponížena o částku, o kterou se hodnota zboží snížila.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud bude vrácení produktu odmítnuto, budeme vás informovat e-mailem, že jsme nepřijali vrácení produktu. Do 7 pracovních dnů zašleme produkt na uvedenou zpáteční adresu, na naše náklady.

pixel