Často kladené otázky
Produktové poradenství:
1.Jak skladovat kosmetiku?
Doporučujeme skladovat všechny naše výrobky v chladném a suchém místě, kde nedopadá přímé sluneční světlo. Výjimkou je sérum s vitamínem C, E, nebo kyselinou ferulovou značky Timeless, které by měly být uloženy v lednici.
2.Může být vitamín C používán v létě?
Vitamin C hraje klíčovou roli zejména za slunečného počasí, protože vykazuje fotoprotektivní vlastnosti proti UVA a UVB paprskům. UVA záření zodpovída hlavně za fotostárnutí pokožky, tzn. vede ke změně zabarvení a vráskám, zatímco UVB záření zodpovídá za spálení kůže a stimulaci vzniku rakoviny kůže. Kyselina askorbová není typický opalovací krém, ale v kombinaci s kosmetickým přípravkem s SPF zvyšuje jeho ochranný účinek.
3.Kde na obalu najdu datum expirace přípravku?
Kosmetika s trvanlivostí kratší než 30 měsíců: Datum spotřeby je uvedeno slovy „spotřebujte do“.
Kosmetika s trvanlivostí nad 30 měsíců: Datum spotřeby uvádí symbol otevřeného kelímku, na kterým je napsáno např. 3M nebo 12M - to znamená, že kosmetický výrobek můžete použít bez poškození zdraví 3 nebo 12 měsíců od otevření.
Kosmetika s trvanlivostí nad 30 měsíců: Datum spotřeby uvádí symbol otevřeného kelímku, na kterým je napsáno např. 3M nebo 12M - to znamená, že kosmetický výrobek můžete použít bez poškození zdraví 3 nebo 12 měsíců od otevření.
4.Můžete mi poslat vzorky vašich produktů?
Bohužel, vzorky neposíláme, ale v našem obchodě můžete vyhledat radu kosmetologa, který vám pomůže při výběru vhodných produktů pro vaši pokožku.
5.Jak správně provést test snášenlivosti?
Malé množství přípravku aplikujte podle návodu k použití, na čistou pokožku horní části předloktí. Kůže v této oblasti musí zůstat suchá. Po 24 hodinách opláchněte testovanou oblast pokožky. Pokud zjistíte zarudnutí, pálení, svědění, puchýře nebo podráždění, přípravek nepoužívejte.
Realizace objednávky:
6.Kdy bude produkt X k dispozici?
Víme, že není nic horšího, než čekat! Doporučujeme se tedy přihlásit k odběru oznámení o dostupnosti produktu. Budeme vás informovat e-mailem, jakmile k nám dorazí produkt, o který máte zájem.
7.Jak upravit objednávku?
Objednávku můžete upravit sami přihlášením do svého zákaznického účtu. Můžete také kontaktovat nás telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem info@cosibella.cz.
Objednávku můžete upravovat pouze do doby, než bude její obsah kompletní.
Objednávku můžete upravovat pouze do doby, než bude její obsah kompletní.
8. Jak vrátit zboží?
Vrácené zboží nemůže nést stopy používání - každá položka musí být kompletní, ve výrobním balení a zboží dodané v původním obalu v nezměněném stavu. Pokud tato podmínka není splněna, produkt nebude přijat.
Pokud chcete vrátit zboží:
Pokud chcete vrátit zboží:
- Zakoupené zboží odešlete v nepoškozeném stavu a v původním obalu s veškerým obsahem.
- K zásilce přiložte písemné prohlášení, ve kterém uvedete číslo objednávky, produkt, jež si přejete vrátit a číslo účtu, na který bude vrácena platba. Formulář najdete na našich webových stránkách v panelu "Nápověda".
- Do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší zásilky zkontrolujeme stav dodaného produktu (jestli má nějaké stopy použití, jestli byl poškozen nebo zničena jestli je v originálním balení s veškerým obsahem).
- Pokud vracení zboží bude uznáno, zašleme informace o vašem úspěšném vrácení produktu na vaši e-mailovou adresu. Peníze Vám budou vráceny na přiložené číslo účtu do 7 dnů.
9.Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
Zpracování objednávky závisí na zvoleném způsobu doručení a platby. Podrobnosti najdete zde.
10. Mohu změnit dodací adresu?
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: info@cosibella.cz.
11.Jak dlouho budu čekat na doručení?
Česká pošta - Balík Na poštu | 2 pracovní dny |
Česká pošta - Balík Do ruky | 2 pracovní dny |
Kurýr PPL | 2 pracovní dny |
Kurýr GLS | 2 pracovní dny |
Zásilkovna | 2 pracovní dny |
12.Kolik zaplatím za zásilku?
Celkové náklady na doručení objednávky budou zobrazené po přidání zboží do košíku, výběru způsobu doručení a způsobu platby - v přehledu objednávky uvidíte přesnou částku k úhradě. V závislosti na zvoleném způsobu platby (platba předem nebo dobírka) a způsobu doručení, náklady na dopravu najdete zde.
13.Co jsou to věrnostní body?
Pravidla našeho věrnostního programu můžete najít zde. Pokud máte jakékoli dotazy, jsme Vám k dispozici.
14.Jak mohu získat fakturu s DPH?
Faktura s DPH je automaticky odeslána pro každou objednávku, na vaši e-mailovou adresu.
15.Zadal jsem chybnou objednávku. Jak ji můžu zrušit?
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: info@cosibella.cz
16.Mám problém s objednaným produktem. Co teď? Mohu vrátit zakoupené zboží?
Ano, v souladu s platnými právními předpisy můžete do 14 dnů ode dne přijetí zásilky, vrátit produkt zakoupený v internetovém obchodě bez udání důvodu. Zboží však nemůže nést stopy používání, nemůže být zničené nebo poškozené, musí být vráceno v původním, nepoškozeném obalu se vším obsahem.
17.Provozujete i velkoobchod?
O jaké značky máte zájem? Sdělte nám prosím, které kanály budete používat k prodeji produktů, o které máte zájem. Veškeré dotazy zasílejte na e-mailovou adresu anna@cosibella.cz.
18.Je možné odeslat objednávku do zahraničí?
Objednávky odesíláme do ČR a na Slovensko. Ostatní mezinárodní zásilky zasíláme pouze z polské pobočky obchodu. Pokud máte zájem, zadejte objednávku na stránce: cosibella.pl, nebo kontaktujte nás emailem na anna@cosibella.cz. Cena dopravy závisí na hmotnosti balení, zkontrolovat ji můžete zde.
19.Jak nakupovat produkty za věrnostní body?
Přihlaste se do obchodu a přejděte na kartu produktu dostupného za body. Po zadání karty produktu klikněte na tlačítko "Koupit za body". Kupujte další produkty tím, že je přidáte do košíku a objednávku podávejte podle zpráv v obchodě. Nákupní tlačítko pro body je k dispozici pouze pro zboží, na které máte dostatek bodů k nákupu.
20.Ztracený balík - co dělat?
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: info@cosibella.cz
21.Balík nebyl včas vyzvednuty - co dělat?
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: info@cosibella.cz
22.Poškozené zboži- co dělat?
V takovém případě nás prosím kontaktujte telefonicky +420 597010522 nebo e-mailem: info@cosibella.cz
Úhrada objednávky:
23.Jak zaplatit za objednávku?
Podle hodnoty objednávky, zvoleném způsobu doručení a vlastních preferencích si můžete vybrat jeden z následujících způsobů platby: převod na bankovní účet, dobírka a online platba. Více informaci najdete zde
24.Kde najdu údaje o bankovním účtu pro bankovní převod?
Veškeré informace o platbě za objednávku najdete zde.