Naše značky

Hairtry
Péče o vlasy s rozumem

Značka, kterou založil tým Cosibelly, a která se zaměřuje na holistickou péči o vlasy a vlasovou pokožku. Jejím hlavním cílem je věnovat pozornost pokožce hlavy, jež hraje klíčovou roli v udržení krásy a zdraví vlasů.

Značka se zaměřuje na řešení konkrétních problémů pokožky a působí všestranně, bez ohledu na pohlaví a věk.

Zakladatelka značky

Spoluzakladatelkou je Izabela Bednarczyk, která ve společnosti Cosibelle pracuje již řadu let. Izabela je inženýrka v oboru kosmetologie a specialistka na trichologii, což jí umožnilo využít své znalosti a zkušenosti v procesu tvorby jednotlivých produktů.

Izabela Bednarczyk
Zakladatelka značky

Izabela Bednarczyk

Ing. v oboru kosmetologie

a specialistka na trichologii

Co inspirovalo vznik značky?

Inspirací pro vytvoření této značky bylo vytvoření produktů se specifickými účinky, které se budou snadno používat. Snažili jsme se vyvinout kosmetiku, která by efektivně řešila problémy, které ostatní produkty na trhu nedokázaly vyřešit.

Značka HairTry spojuje dva trendy: trichologické znalosti s vášní pro krásné vlasy, o které se zajímáme od rána do večera. Dbáme na zdraví vlasové pokožky, její mikrobiom a kvalitní čištění, ale nezapomínáme ani na důležité rozdělení vlasů podle jejich pórovitosti a udržování rovnováhy PEH (proteiny - emolienty - humektanty).

Jaké jsou klíčové složky výrobků dané značky a proč jsou důležité?

Naše vlasová kosmetika obsahuje účinné látky s vědecky ověřenými účinky, které poskytují viditelné výsledky a cílí na konkrétní problémy vlasů a pokožky hlavy. HairTry klade také velký důraz na pohodlnost používání – chceme, aby naše výrobky byly příjemné a snadno se používaly.

EKO aktivity značky

S našimi značkami HairTry a SkinTra se aktivně podílíme na ekologických iniciativách. Podporujeme projekt SeedBalls Kenya, který se zaměřuje na boj proti klimatickým změnám v nejvíce ohrožených oblastech Keni. SeedBalls Kenya využívá netradiční metodu ozeleňování prostřednictvím kuliček uhelného prachu se semínky rostlin. Každý výrobek HairTry znamená přibližně 20 semenných kuliček.

Podporujeme také projekt ReSea - Ocean Waste Plastic Foundation - organizaci, která sbírá plasty z oceánu u pobřeží Indonésie a následně je posílá k recyklaci. Jedná se o projekt, který podporuje nejen přírodní prostředí, ale také místní komunitu tím, že poskytuje stabilní a spravedlivé zaměstnání. Z každého vyrobeného balení kosmetiky HairTry se díky podpoře tohoto projektu nasbírá množství plastů odpovídající hmotnosti celého balení.

Kromě toho při výrobě jednorázových sáčků kosmetiky HairTry obrazně řečeno „darujeme“ nadaci Plastic Bank. odpad, který se sbírá v rozvojových zemích a vyměňuje za odměny v podobě poukázek např. na jídlo, vaření nebo topení. Darování je ekvivalentem odstranění stejného množství plastů, které jsme uvedli do oběhu výrobou jednorázových tašek.

Je kosmetika testovaná na zvířatech?

Kosmetika HairTry nebyla testována na zvířatech - toto testování je zakázáno v celé Evropské unii.

Jaké jsou 3 nejprodávanější produkty značky?

Mezi nejprodávanější produkty, které si zákazníky HairTry oblíbili, patří: rozehřívací tonikum pro vlasovou pokožku hlavy Babyhair Fever, trichologický kyselinový peeling pro vlasovou pokožku Acid Queen a čisticí šampon Take Off The Sebum.

Jaké jsou výhody používání této značky?

Pojďme se nyní podívat na hlavní přednosti a unikátní vlastnosti výrobků této značky.

Produkty HairTry nabízejí rychlé a viditelné výsledky již po krátkém používání. Jsou přizpůsobeny různým potřebám zákazníků, takže si každý může vybrat svou ideální péči, která mu bude vyhovovat. S HairTry získáte silné, jemné a revitalizované vlasy, které posílí vaše sebevědomí a zlepší vaši pohodu.

ROZKLIKNĚTE A ZJISTĚTE VÍCE
Skintra
Inovativní péče o pleť

Na základě našich bohatých zkušeností vytvořili kosmetologové společnosti Cosibella moderní značku produktů péče o pleť.

SkinTra představila promyšlené receptury, které přesně odpovídají potřebám zákazníků. S produkty SkinTra můžete doma dosáhnout výsledků jako v kosmetickém salonu.

Zakladatelka značky

Jak vznikla tato značka a kdo ji založil?

Myšlenka na vytvoření značky se objevila na konci roku 2019. Zakladatelka Natalia Zadroga, tehdy pracující jako kosmetoložka, si díky své práci začala všímat potřeb a specifických problémů svých klientů. Využívajíc své hluboké znalosti v oblasti kosmetického zákona a chemie, navázala první rozhovory se zakladatelem Cosibelly o možnosti založení vlastní značky. Během následujících měsíců se teoretické úvahy a diskuze proměnily v konkrétní kroky a tak vznikla SkinTra.

Natalia Zadroga
Zakladatelka značky

Natalia Zadroga

Mgr. a Ing. v kosmetologických technologiích

Co inspirovalo vznik značky?

Co bylo hlavní motivací a inspirací pro založení vlastní značky péče o pleť?

V první řadě jsme chtěli kvalitní kosmetiku, bohaté složení, intenzivní léčebné účinky a viditelné výsledky. Naším cílem je, aby si mezi našimi produkty našel to své každý bez ohledu na pohlaví, věk nebo typ pleti. SkinTra je odpovědí na potřeby pleti velmi širokého spektra našich zákazníků.

Jaké jsou klíčové složky produktů této značky?

Jaké účinné látky najdete v kosmetice SkinTra a proč jsou důležité?

Naše výrobky lze rozdělit do tří skupin podle jejich účinku a obsahu účinných látek:

  • bílé etikety → základní produkty, které by neměly chybět v žádné péči o pleť. Patří mezi ně: přípravky na čištění obličeje, přípravky na ochranu před sluncem s filtry SPF a hydratační produkty
  • růžové etikety → multifunkční kosmetika, vhodná i pro citlivou pleť. Tato řada obsahuje především složky, které ošetřují a zklidňují pokožku, jako jsou ceramidy, betaglukan nebo panthenol
  • černé etikety → vysoce aktivní a účinné přípravky obsahující látky, jako jsou kyseliny, vitamin C nebo retinal

Víme, že každá pleť je jiná a vyžaduje jinou péči, proto nabízíme produkty s různými účinnými látkami, aby si každý mohl vybrat přesně to, co ve své péči o pleť potřebuje.

EKO aktivity značky

Jaké kroky podniká značka k ochraně životního prostředí?

SkinTra:

  • Značka podporuje především nadaci Las na zawsze (Les napořád). Každý vyrobený produkt představuje výsadbu 0,5 m2 lesa, který - což je třeba zdůraznit - nebude nikdy vykácen a bude sloužit budoucím generacím
  • S naší pomocí může počítat i organizace Plastic Bank, která sbírá plasty z pláží dříve, než se dostanou do vod. Každá vyrobená nádoba našeho výrobku zajistí, že 1 plastová láhev bude sebrána a předána k recyklaci.

Obě naše značky nabízejí kosmetiku v obalech ze skla nebo recyklovaného plastu!

Je kosmetika testována na zvířatech?

Ne, kosmetika HairTry není testována na zvířatech - toto testování je zakázáno v celé Evropské unii.

Jaké jsou 3 nejprodávanější produkty značky?

Sérum Light Your Skin s 20 % vitaminu C zná každý! Neméně oblíbené je Liquid Happiness jedná se o pleťové a oční sérum s 0,3% koncentrací retinalu. Naším třetím bestsellerem je celoroční kyselinový peeling Destructor, který je k dispozici ve dvou různých velikostech.

Jaké jsou výhody používání kosmetiky této značky?

Pojďme se podívat na klíčové výhody a jedinečné vlastnosti produktů této značky.

Nejvýznamnější předností našich výrobků je jejich jednoduché a transparentní složení, které zajišťuje široké možnosti použití a skutečnou účinnost. Většina naší kosmetiky je bez parfemace, což ocení především ti, kdo se vyhýbají vonným přísadám nebo mají na ně citlivost. Naše produkty netestujeme na zvířatech, což je pro nás zásadní, a také se aktivně zapojujeme do různých ekologických iniciativ pro lepší životní prostředí. Navíc nabízíme výrobky za velmi příznivé ceny, takže jejich nákup potěší i vaši peněženku. Tyto tvrzení nejsou prázdná slova – jsou podpořena stovkami pozitivních recenzí a úspěchy našich zákazníků.

ROZKLIKNĚTE A ZJISTĚTE VÍCE
pixel